Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Turen går mig inte samma väg..

2012-02-02 20:24:25

Titta på min underbara pisse, betyder mycket för mig för det var verkligen pappas katt.
Följde honom överallt..är som en del av honom finns med henne..



är väldigt mycket slagsmål om nätterna här (tror till största del del är grannkatterna)
hon har aldrig vara skadad förut, tills ett par dagar sedan. Hade svansen hängandes hela tiden. Annars brukar den stå rätt upp när hon blir insläppt och när det är mat. Så man märker fort det är nått fel.

Trodde iaf att den var stukad eller nått..men sen började hon äta dåligt och va lite dåsig av sig.
Igår sa jag till Stefan, att min magkänsla säger mig nått inte är helt bra..
Så idag var det blod på mina kuddar, antog hon spytt.
Men nu på kvällen så trodde jag en bit av svansen saknades, men var ett öppet sår och all päls omkring är borta.. och det luktar pyton. Min stackars lilla...

Blir till och ringa veterinärstationer imorn och kolla detta.
För väntar jag och hon blir sämre under helgen blir det en dyr historia, även om hon är värd det, så har min plånbok inte valutan.

Håll tummarn!!


Kommentarer
Postat av Hanna
2012-02-02 21:08:54

Stackars pisse. Hoppas hon blir bra igen. Hör av dig efter du pratat med vet. Kram

Postat av Lillstrumpisen
2012-02-02 22:44:17

Det gör jag.. <3

Postat av c
2012-02-03 09:07:39

Lillfisen då ...

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress