Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Citat; Hade jag kunnat, skulle jag kramat vädret :)

2012-05-25 11:50:50







Vi har varit utan vatten i fyra dagar nu.. det är inte lika roligt.
Men som min sambo sa så är det ju bättre det händer nu än i vinter!
Får se hus långt han kommer med det idag, börjar ev jobba mån om han har tur..

Fick även mitt första fästigbett igår, på 27 år så vitt jag vet..
En liten rakare.. men fick bort hela iaf!

Nu ska jag försöka välja ut 4 husfärger vi ska provmåla innan jag hämtar tjejen på dagis.. sen blir det föhoppningsvis lite plugg oxå inför sista provet i Natur B. Men vattnet går först i helgen o fixa.
Får läsa på kvällarna annars.

Ha en superskön dag!


Kommentarer
Postat av C
2012-05-26 19:51:38

Vilka färger väljer ni mellan??

Postat av C
2012-05-26 19:53:39

Vilka färger väljer ni mellan??


URL: http://jordgubbolime.blogg.se/
Postat av C
2012-05-26 19:53:40

Vilka färger väljer ni mellan??


URL: http://jordgubbolime.blogg.se/
Postat av Mahlin
2012-05-27 08:20:52

Vi har tagit prover för provmålning på färger från jotun..

Capri, antikgrå och varmgrå...spännande!! Svårt finns så mkt att välja på, och färgerna ändras ju lite beroende på omgivningen, färg på knutarna och sol/skuggan..

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress