Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Midsommar (kort om)

2012-06-29 13:05:41

Usch va tiden går fort...
Hur mkt som helst att kunna skriva om..men vi ser framåt istället.

Dock så ska jag inte missa att skriva om en fantastisk midsommarkväll spenderades hos familjen Eriksson/Johansson. Jättegod fördrink!! Vin/ Öl..ahh fantasktiskt nice!

Det gjordes hemmagjorda hamburgare, de var superb. Till detta fanns det färskpotatis från ugn och vitlöksdipp.
Jag stod för efterrätten som var en tårta med jordgubbar såklart!!

Men jag får återkomma om det receptet, då även bilderna finns på min sambos mobil =)

Men kvällen slutade inte där utan var en hel drös med folk hemma hos syster, Blev dock tidigt för mig och Ebba iaf <3

Trots ösregn, så hindrade inte det oss från en toppen helg =)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress