Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

OST & KEX... Goooott

2012-02-17 18:34:43

Hej älskade vänner.. Jag har en massa och blogga om men ikväll blir det lite snabbt om fredagsmyset.
Har äntligen skaffat internet igen (eget och inte smyga på annans lina,hehe) men går ju inte så fort dock.

Idag blir det lite mys med ost och kex. Johanna Holmeby bjöd på bl a detta i tisdags när jag var där, en vitlöksost (gud min skapare så god) som jag bara var tvungen att låta min sambo smaka.



Den lilla osten där.. ska hitta förpackningen så ni får märket på den!!
Är ett måste på ostbrickan!! Sen brie med lite god frukt och bär..
Även en blåmögel ost.. Love it all!





Ha en underbar fredags kväll!! =)


Kommentarer
Postat av Hanna
2012-02-18 10:54:30

Vad mysigt. å gott =)

Vi körde donken mys haha

kram

Postat av C
2012-02-20 16:25:48

mmmm älskar ost o kex

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress