Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Lite tankar och ideér..

2012-02-09 10:58:42

Jag är lite trött på hur det ser ut hemma.. känns kalt och obebott.. finns ingen inbjudande känsla känner jag.
Vi har ju fått upp två tavlor och två små tavellister i vardagsrummet iaf.

Men den vita väggen i köket ut mot vardagsrummet.. stört mig bra länge på den.. tråkig!!
Men vad kan man ha där.. hmm inget som är för utstickande, får då kommer man slå sig på den (tror jag iaf)
Så införskaffade mig denna kalendern från La Vila i stan..
Tycker den är supersöt och passade bra på den vita tråkiga väggen...





Nu gäller det bara att få upp lite i sovrummet också..gillar inte när det är för mkt vitt så..
Samma i vardagsrummet.. vill få upp någon kappa vid fönstren där soffan står.. känslan jag får hela tiden är att det set kallt och kantigt ut..
Ska nog få till det.. så jag trivs bättre =) ...





Min orkidé blommar så fint igen... <3



Puss på er.. snart är helgen här!!


Kommentarer
Postat av Lina
2012-02-09 12:02:29

Kalendern är superfin! :) I v-rummet skulle de säkert vara fint med kappa som du säger, men samtidigt tycker jag utsikten är så fin så de gör inget utan gardiner heller! Puss

Postat av Lillstrumpisen
2012-02-09 15:40:03

Nä jag vet.. men tänkte de skulle hänga en i ena hörnet av varje fönster och knyta i nederkanten. då hänger den ju inte i vägen för utsikten..

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress