Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Lilla Elsa...

2012-02-03 12:17:57

Det visade sig vara värre än jag hade trott.
Såret var illa och satt inte bra för läkning.. Hon var 11-12 år gammal och hade blåsljud i hjärtat.
Det innebar att hon inte kunde sövas.. skulle riskera en blödning i hjärnan eller eventuell förlamning..

Jag fick ta ett tungt beslut och låta henne somna in.. så hilma ont det gör i min kropp och själ.
Jag stanna hos henne tiden ut och så svårt att lämna henne liggandes där...

Sa åt henne att hitta pappa och hennes bror torsten.

Du trivdes verkligen hemma hos oss Elsa, du blev så skelsjuk och go.
Du kommer vara så saknad.. älskade dig så <3 <3 <3 <3

Önskar det inte hade behövt sluta såhär..

Vila i frid lill söta du..


Kommentarer
Postat av Lina
2012-02-03 14:05:55

Lilla elsa <3 Så fint du skrivit syster! Puss

Postat av Hanna
2012-02-03 16:58:26

Stor kram

Postat av Lillstrumpisen
2012-02-04 11:06:04

Är alldeles tomt utan henne.. bara vänta på att hon skulle hoppa upp på fönsterbräcket...men kom aldrig!



Känner mig ond som beslöt att ta livet på henne..

Postat av Proppis
2012-02-04 11:47:30

Du var absolut inte ond..det hade varit värre att låta henne leva och kanske lida för att ni ville ha henne kvar. Har inte så mycket erfarenhet av husdjur men kan förstå att det känns som att ta bort en familjemedlem. Men hon har det bättre nu vettu hjärtat. Puss MISS YOU. Beroende på vädret så kanske vi kan komma o hälsa på i veckan. =) Puss s

Postat av Lillstrumpisen
2012-02-06 11:58:08

Jag vet..man blir ju lite självisk i ett sånt här läge också. Vill ju även det som är bäst för mig.. Man älskar ju sina djur.. hade varit jättetrevligt om ni kunde hälsat på. Pussis

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress