Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Första provet!!

2012-02-28 10:50:59

Idag behöver jag verkligen att ni håller tummarna för mig!

Har prov i samäll, politik!

Inte det minsta intresserad för det första, vilket gör det svårare att läras in.
För det andra så gick inte veckan som jag tänkte eftersom vi har varit sjuka i omgångar här hemma..
Det i sin tur leder till ingen direkt egen tid o kunna läsa.

Sen har jag ju även en stor redovisning i samhäll på fredag.. Snälla om du läser detta. Klona mig så jag kan allt jag behöver eller kidnappa mig så de tycker synd om mig så jag slipper göra den sen.. moaaa genialt eller hur?

O för det redje har jag sån rejäl tandvärk..visdomständerna allså, har de inte kommit på snart 27 år, va ska det fram och göra nu.
Kommer ju i omgånger det onda..veckors mellanrum osv.

WHIS ME LUCK...


Kommentarer
Postat av c
2012-02-28 16:45:33

Hoppas det gick bra <3

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress