Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Måndag..härliga måndag..

2011-10-24 19:08:02

Lite bilder från när vi tog en liten promenad ute i det fina vädret idag..så gott!!











Man bor väldigt vackert här alltså.. <3

Nu lagar jag en sen middag till min underbara sambo som gör sin första dag idag..
6-18, för att jobba in fredagar..vilken skämpe..fick svindel av att bara se bilden från skyliften.. =0

Kyckling i ugn med dragon och rosépeppar..MUMMA



O så enkelt..

Kycklingfiléer i en form..
Häll grädde över..o på med en massa dragon och rosépeppar..
Servera med ris och en lätt sallad..

Ätit i alla år och en av mina favoriter..

Ha en go kväll allihopa.. Puss


Kommentarer
Postat av Hanna
2011-10-25 09:25:12

Nu blev ja hungrig =) vad gott det såg ut.

Postat av Lina
2011-11-06 16:28:14

Mmm, min står i ugnen nu och väntar på att ätas opp!! :)

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress