Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Ondag..sköna onsdag..

2011-10-26 18:27:27

Aaa vilken dag..

Fråga mig inte varför..men jag hade ju inget och bjuda på hemma när C och V skulle komma på ett efterlängat besök, så satte igång och bakade "sjuhärad sockerringar" men blev nog inte alls som det skulle..o smaka INGET!!

Så jag vispa ihop till en silverkaka..en ljusare sockerkaka bara, men den blev ju inte heller så bra,så får skylla på att jag inte bakat på länge..

Allt denna från 7.15-8.30... o fixa Ebba på detta..

Hon hittade kakaon som hon lekte så roligt med,men tyvärr ingen bild på det..

Trevligt ni var här ialla fall vännen..



Det var allt en liten trött kille som kom på besök..
Men efter en kort tupplur!!



PUSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress