Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Hektiskt morgon..

2011-10-25 12:49:15

Först fick jag väcka Stefan kl 04, så inte alarmet skulle väcka Ebba.
Men hon vakna till och blev jätteledsen Stefan gick.. till slut somna vi om.

Hon vaknar, vi myser.. kollar klockan.. 8!! Hon sover ju aldrig så länge annars, bara att
flyga ur sängen på med kläder, frukost, ut med hunden och på med ytterkläder och iväg till dagis till 9.

Sen blev det iväg och storhandla som vi inte gjort sen i sommras säkert.. behövdes kan jag lova.
Som ni ser är vagnen överfull..o ända fick inte allt plats. Men det viktigaste är med.
Kan ju bara tänka er vad denna matvagn är värd i pengar!



Ska överraska min sambo med kalv ikväll! MUMMA (bara jag får till det rätt!)

Puss


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress