Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Typiskt..

2011-05-08 15:18:14

Tänkte jag skulle vara med i en fototävling, där man skickar in en bild på sitt husdjur..
Ok perfekt tänkte jag, första pris en digitalkamera värd 2300 och presentkort på granngården 1500kr.
Men va händer.. jo då går det ju ej skicka till adressen dom angivit.. failure får man ett mail tillbaka..
Min vanliga otur, eller vad säger ni mina vänner.

Här är de två bidragen jag valde mellan..

Ingen vidare skärpa,men ett häftigt kort.


och denna är en härlig typisk sommarbild,tycker jag!


Rösta på din favorit!! Ska försöka maila dom igen! 


Kommentarer
Postat av Hanna YM
2011-05-12 10:09:47

Jätte fina kort, skärpan kan vi fixa till lätt. du skrev säkert fel mail adress, prova igen =)) lycka till. kram

Postat av caroline
2011-05-12 11:44:17

den 1 :a va grym..=) cool

Postat av Mahlin
2011-05-12 22:28:12

Nä jag dubbel kolla och försökte tre gånger hanna! Hur fixar jag skärpan då?



Jag gillar den oxå C =)

Postat av Hanna
2011-05-13 21:59:12

Konstigt med mail adressen då hmm. Vart va tävlingen då? Du får ringa å fråga dom vart du ska skicka. Där dina foton hamnar i datorn brukar det finnas inställningar där du kan ändra skärpa osv. Annars kan du maila till mig så kan ja försöka ändra :))

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress