Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Sötaste gravida C..

2011-05-08 12:19:14

Bästa tjejen Caroline kom förbi igår med jättegoda hembakta bullar..men jag tror hon hade någon hemlig ingrediens förutom kanelen..mums


Titta bara va fin hon är =) Undrar vad det är för liten krabat som gömmer sig därinne!


Jag lovar att benet bländade så det gick inte på skärpa på det..hahaha


C.. tack för kommentaren att jag såg ut som en doll =) Blev lite generad faktiskt..hihi


Kommentarer
Postat av caroline
2011-05-12 11:46:18

hihi.. jag har alltid hemliga ingredienser =)



wow..ser ut som en valross..jaja en fin valross då..happy ;)



Alltis mys med dig.. tänk va en timmes kvalitets tid gör.. love u mest av allt min lilla ariel

Postat av Mahlin
2011-05-12 22:58:33

Du är vacker!



Det kan göra så himla mkt gott!! O det mår jag bra av =)

Love you to sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress