Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Rens rens rens..men mycket skratt!

2011-05-29 07:13:52

Som några av er vet så rensar vi syskon samt med hjälp av våra starka män, ladugården hos mina föräldrar.
Den ska rivas, en del av den rasade i vintras pga all snö.

Det har varit tufft, är sparat sen min mammas morföräldrar..så varit en hel del..tyvärr har jag missat att ta före kort. Men ni skulle aldrig tro era ögon.
Men det har gått bättre än förväntat. Gårdagens 2 vänder till tippen gjorde allt!
Är bara stora möbler kvar som ska sparas.. väldigt gamla fina möbler, synd bara att mycket fint har blivit förstört av fukt/möss osv. Lukten om inte annat.

Men va roliga grejer man kan hitta och gamla minnen..haft en hel del goa skratt!!

Idag fortsätter vi inne, ifall pappa får komma hem snart så ska han ha möjlighet att ta sig fram i rullstolen..är ju A&O i detta fall. Ska bli skoj och se hur överraskad han kommer bli. Håll tummarna vi hinner långt!!

Pappa fick permission igår så han kunde se hästarna (travet) hos min faster..pappas önskar var smörgåstårta så det gjorde vi 2 st.. Är ju sååå goda..var värt allt slit igår och avsluta kvällen med detta.
Min faster Mona är en höjdare på sockerkaka alltså.. Mums

Hade en grymt trevlig kväll. Pratade massa minnen, samt gjorde vi lite erkännanden som övriga familjen kanske inte kände till.. hehe

Puss på er!


Kommentarer
Postat av Hanna Myrén
2011-05-29 12:10:52

Låter som ni haft en bra dag fast fullt upp =))

stor kram

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress