Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Någon som får lite av ny garderob iaf!!

2011-05-13 10:08:32

Min dotter växer ju..det gör ju alla barn. Så fick iväg och köpa lite sommarkläder till henne.
Hoppas hon blev glad =)
Tror hon klär i gult!!


Sen fick jag köpt ett par skor och ett par sandaler. Trodde de sandalerna hon använde var alldeles för stora, för hon ramlade så illa med dom oxå. Men don var dydligen lite små men väldigt breda för henne. Så hoppas jag gjorde ett bättre val nu då!

  

Tack för lunchen och fikan igår Hanna, mkt gott!! Mums...


Kommentarer
Postat av Hanna YM
2011-05-13 14:22:39

Så fina kläder & skor, tror Ebba är super nöjd =)

Tack själv för att ni kom, jätte trevligt.

trevlig helg. kram

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress