Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Mina älskade

2011-05-02 14:47:04

Tänker ofta på hur fort livet kan ändra riktnig.. Kan vara nått positivt som ett jobb, tillökning, en typ av vinst..va du vill. Men också hur något kan få en och inse hur kort livet är, finns ingen tid för att hata, vara arg, ovänner osv. När som helst kan en nära och kära bara inte finnas där mer. Är väl meningen med livet att det tar slut,men den levande,klarar man av att fortsätta när man ångrar nått??
Gud va deprimerande jag är..men vissa dagar klarar jag bara inte hålla på det, hålla gadden uppe och bara vara go och glad. Vill visa sig vara stark,men egentligen så brister man när som helst..bara en person ställer frågan så brister det en dag..!
Gråter närstan nu när jag tänker på det.. Familj, vänner, nära o kära.. JAG ÄLSKAR ER ALLIHOPA!

Tror väl jag är tokig.. Men nä då..en sån dag bara.. PUSS

Ni är underbara!Familjen


Kommentarer
Postat av caroline
2011-05-02 16:07:40

fint :)

Postat av proppis
2011-05-02 16:25:31

Det här blir bra vettu...har vi alla 3 bloggar så ci e helt uppdaterade hela tiden. =) puss på dig...det blir bättre.


URL: http://livetilillabyn.blogg.se/
Postat av Lina
2011-05-02 19:05:14

aww syster. Vet precis, vi får hålla ihop! Älskar dig <3 <3 <3



Även om vi är öppna inom familjen kan de också vara bra att prata med någon utomstående. Det gjorde jag och de hjälpte faktiskt för ett tag framåt. Lätta på hjärtat, bär inte allt inom dig, lova. Puss.


URL: http://ljuvastund.blogg.se/
Postat av Hanna YM
2011-05-04 09:24:29

Fina bilder =)

Man har rätt att vara ledsen ibland, helt naturligt. Låt det komma bara =)

Du vet var ja finns om du behöver prata.

kram

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress