Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Du som uppfann bilen..varför??

2011-05-30 10:54:02

NI vet ju att otur är ju nått som gärna hälsar på mig!
När det var dags för bäckbyte, så satt ju dom fast så bra att vi lyckades ej byta som själva, samt att nått annnat paja.

Äntligen lämnade vi in Opel, han skulle byta däcken och besikta den för att se hur många 2:or den skulle få.
Dommen kom...SKROTEN!

Men Tack för den, ett däck gick ej att få loss..sam en massa fel så skulle kosta minst 5500 och laga den..vi gav 4500 för den. Ej värt det.. Men vi som behöver 2 bilar!!

Gör man nu?? Skit!!

_________________________________________________________________________________________________

SOFIA gottegrisen är utomland och gottar sig..varför tog du inte med mig.. GRÅÅÅÅÅT


Kommentarer
Postat av Hanna YM
2011-05-30 13:27:37

Fan va surt, bilar är bara problem. Ni får väl köpa en annan billig bil vid tillfälle, man är ju i behov av 2 bilar (VI VET) men man klarar sig utan 2 bilar en period oxå.

Kram

Postat av C
2011-05-30 16:42:53

Fy tusan alltså... tyvärr e det bara att satsa på en bil i högre prisklass.. så ni slipper denna OTUREN!!!! huset får komma i 2 hand..:( stackare

Postat av Mahlin
2011-05-31 07:36:36

Ahh det suger.. stefan jobbar ju så långa dagar och jag vill inte vara fast här ute 5dar i veckan!!

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress