Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Dagens gång..Min dag..

2011-05-06 17:18:14

Vaknade och mådde inte alls så bra..ont i hals,snuva och huvudvärk..
Men jag tog mig i kragen och begav mig till stan och mötte upp syster Kamilla som bjöd på sallad på baggis, lungt och skönt var det där.. Ebba var ju inte på sitt bästa humör! Tonfisk blev det! MUMS

Sen gick vi en liten sväng, köpte ett par solglasögon..ÄNTLIGEN, 99kr. Helt ok...

Mötte Caroline och Anders som var på väg för en mysig lunch med Johanna i sällskap, men ammade så hennes hann jag aldrig hälsa på.

Tack Sofia för insändaren i tidningen..blev glatt överraskad!!

O Tack alla ni som grattat mig på min dag.. Uppskattas nått så otroligt!

Min älskade sambo ska nu göra bakpotatis och entrecote med rödvinssås =) Längtar!!
Ska bli så gott..




Kommentarer
Postat av caroline
2011-05-06 18:43:07

Mums...låter mysgt..hoppas ni får en myskväll.. love u baby.. Puss

Postat av Hanna YM
2011-05-06 18:47:15

Ska din sambo laga den maten, har du bytt sambo? hahaha hoppas ni fpr en super mysig kväll. kramar

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress