Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

7 Maj..

2011-05-07 11:31:31

Gud va härligt och vakna upp till lite finare väder igen..men taskigt nog är man inte så kry så ut med t-shirt och sitta i solen är ingen idé =(

Vi har på morgonen diskuterat altan eller övervåning..vad är viktigast.
Klart, är det en kanon sommar skulle en altan vara dömmen..men trött på att leva i det trånga också..så övervåning får det nog bli.

Hanna jag vet inte vad som flög i din bror..men jag klagar inte!! haha
Annars var det en bra kväll, men Ebba vägra ju somna så blev svårt och smyga med chips och chokladen vi hade.. hon vet ju precis vad det är när det prasslar!!

Här är några bilder från utsikten från vardagsrummet..
 


och söta Ebba som sprang runt med sin väska hela morgonen..!!


Kommentarer
Postat av Hanna YM
2011-05-07 11:45:57

Haha nä man ska väl inte klaga när man får fin middag =) hoppas ni hade det mysigt fast Ebba va vaken, så typiskt när man vill va en stund för sig själv. jadu altan eller övervåning?? svårt!! bägge är ju bra att ha =) sovrum hade jag nog själv valt att göra först, så man får lite private ;) puss

Postat av caroline
2011-05-08 10:42:48

Glömde du inte nått?

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress