Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Vilken dag!!

2011-06-07 16:19:36

Varit hemma hela dagen..Stefan har bilen till jobbet..
O vilken dag det varit.. GRINIGA, SURA, SKRIKIGA, GRÅTANDE Ebba har varit på besök hela dagen.. undrar var den goa tjejen varit hela dagen.

Här har ni bildbevis på vad jag fått utstå idag,som många andra dagar!




Som tur är kom äntligen boken på posten.. Carolines kompis Becca som rekomendera den.
Nu är frågan bara..när ska jag hinna läsa den??!!



Hunnit läsa lite faktiskt och det skulle kunna varit jag själv som är med i boken.. man tror man är ensam..men icke! Funkar inte detta så vet jag inte hur jag ska orka och fler barn lär det inte bli!!

Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av C
2011-06-07 17:12:02

stackare!! usch... skönt när hon får dagis

Postat av Hanna Myrén
2011-06-07 18:48:21

Ja, vart tog den glada tjejen vägen? hoppas boken kan va till nytta. kram

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress