Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Min älskade pappa

2011-06-29 23:13:10

Idag var min pappas dödsannons i tidningen.. känns jättekonstigt att se den..
Är inte verkligt för mig..eller någon utav oss..

Texten har jag själv skrivit..ville den skulle vara personlig, inte bara väja ut någon.
Skrev den en liten stund innan vi åkte till b.byrån.

Men vi valde raderna ihop i familjen.
Man skulle kunna skriva en hel bok för att få med allt man vill,men tyckte den blev fin och i kort beskriver vår saknad av pappa.



Din tid här med oss,
blev alldeles för kort,
men var den mest
underbara vi fått.

Vi ska vara starka,
minnas dig varje dag
Tills vi en dag är
tillsammans igen.

Älskar dig


Kommentarer
Postat av Hanna Myrén
2011-06-30 16:37:36

Så fin text!

Stor kram vi tänker på er!

Postat av C
2011-06-30 21:41:11

<3

Postat av Proppis
2011-07-02 12:43:26

Det berhöver inte alltid va långt för att beskriva en känsla.



Stor kram vännen <3

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress