Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

En dag hos mor & far.. =)

2011-06-03 11:09:48

Jag, Ebba och min syster Lina åkte och hälsa på våra föräldrar igår.. Pappa är just nu hemma,så ville passa på och få träffas..
Ebba hade det jätteskoj...mamma bjöd på en så god rätt,jag älskar den..missa ta bild dock.
Är strimmlat kött med dragon och dijonsenapssås =) SMÄLTER I MUNNEN!! Ska va ris eller färskpasta till!


ÄLSKAR ER!!

Jag och syrran var ju tvugna att testa rullstolen lite.. Ebba gilla det iaf =)



Faster och hennes Inge kom förbi..alltid trevligt!


Ebba var så duktig och städade lite åt mormor o morfar =)


Kommentarer
Postat av C
2011-06-03 12:07:04

mmm lät som en godrätt man kan återskapa =)

Postat av Mahlin
2011-06-03 13:34:06

Jag rekomenderar den starkt!!

ha en underbar dag i gbg!!

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress