Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Arbetsförmedlingen..men sen lite mys med C..

2011-06-01 09:04:24

Idag är det arbetsförmedlingen som väntar..ont i magen av detta!! Känns skit!
Fick tips av Caroline att fixa innan på datorn hemma,så gjorde detta,hoppas nu på att det ska gå fort där borta.
Snäll som hon är så fick jag lämna Ebba hos henne under tiden, promenad runt spikön (tror Ebba kommer somna gott), sen kaffe och smörgås!! Kan inte bli mycket bättre!!  PUSS


Kommer nog gå hur bra som helst.. med mig brukar hon va grinig och gnällig..men mina systrar säger hon är en ängel när inte jag är med. man tackar!!


Igår hände inte mycket heller...skulle av ha kört till tippen med en massa släng hos mamma och pappa. Men blev inget. Och sen var mamma och kollade på lägenhet i stan. Verkade intresserad,men sen är det ju inte säkert dom får den. Får hålla tummarn,kan bli flytt snart iså fall!

Planterade lite gräslök, basilika och persiljaigår.. Får se om det blir nått =)




Kommentarer
Postat av C
2011-06-01 16:53:02

Gott med egna örter =)

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress