Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

AC = bra uppfinning!

2011-06-07 11:19:00

Igår så körde jag Lina och Chris till flygplatsen..de ska tillbringa 3nätter i London..mysigt!
Men det var nästintill en helvetes färd..ingen AC i bilen och det var strålande sol i GBG..fy fan..var som att sitta i en bastu! Vill jag aldrig göra om igen!!

Sen var det en sväng till näl och besöka pappa.. han har lunginflamation och det kan ju bli extremt farligt för honom eftersom han har det så svårt redan med andning och så.
Men härligt och få träffa honom <3


Kommentarer
Postat av Lina
2011-06-10 01:13:47

Chris och jag är så tacksamma för att du ställde upp och körde oss! :) Tusen tack.



Klockan blev så mycket så jag har hann inte ringa dig. Men som du märker är vi hemma och välbehållna :) Vi har haft det jättebra, kan berätta mer imorn. Puss


URL: http://ljuvastund.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress