Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

50Års kalas för morbror jan..

2011-06-03 13:42:00



Idag ska vi iväg och fira min morbror som fyllde 50 den 31 mars.. (han i vit t-shirt som pekar så fint)..
Undrar vad det ska bjudas på för gott.
Fått Stefan till att köra så jag ska ta mig ett glas vin eller två =)

Skulle egentligen åkt till hunnebo denna helgen med Helene och gottat oss och tränat våra hundar.
Men allt känns så stressigt och mycket omkring som händer att jag inte viste om jag kunde koppla av..
Men vi återkommer med det en annan helg istället..Längtar!!


Kommentarer
Postat av Lina
2011-06-04 10:24:53

Det var roligt igår :) Men det hade inte skadat med lite mera drag :P Den grillade maten satt som en smeck dock, och jordgubb-lime cidern ska jag definitivt köpa, jag som i vanliga fall inte dricker cider! Puss


URL: http://ljuvastund.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress