Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Vilken dag!

2012-03-26 22:21:38

Dagens lektion började med att vi fick tillbaka bonusproven i matte b.. Trodde kanske jag skulle få en 4 poäng eller nätt, men lyckades få ihop 14 poäng, men räckte dock ej till G, som var på 17.
Men min lillasyster därimot lyckades, så vi stannade till på ritz på en liten gofika =)




En smörgås med tonfiskröra.. den var go, men jag gör min egna godare!
O en kopp kaffe, som jag inte druckit på säkert en månad snart, men vilket sug jag hade idag.. hmm gott!

Sen köpte vi med oss jittibuggar(ingen aning om stavning) och maja hemma på en filt i trädgården..
Haft min sambos föräldrars lilla valp Lucas idag, så vi tog med våra egna hundar och gick en liten prommis.. riktigt härligt!



O lite gung.. Ebbas favvos <3



Men innan skolan och allt började hann jag förbi götalunden och besökte pappa..



Saknar dig älskade pappa <3

Klockan börjar bli sent och jag är super trött..
Kollat på 30 grader i februari (inget ni tittat på? Då har ni missat nått!) Det är riktigt spännande och så får man vänta en hel vecka till nästa avsnitt!

Sov så gott!! Och Tack för idag älskade lillasyster!!


Kommentarer
Postat av hanna
2012-03-27 11:14:23

vad synd med matte provet.. nästa gång =)

kram

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress