Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Lördag...

2012-05-05 20:26:39



Nu är sandlådan färdig (dock inte på denna bilden). Så vi har lånat ett släp, så vi kan köpa sand och fylla i. Så hon pratat om "pappa bygger sandlåda till Ebba".. Ska bli så roligt att hon snart kan börja använda den =)

Idag så har Stefan hjälpt sin bror m.m. och köra flyttlassfrån Hunnebo. Så jag ordnade lite barnvakt för att plugga. Har en rapport som ska in, men det gick inte så bra. Fick inte ihop tillräckligt med sidor. Så får väl överväga att byta ämne..snyft!!

Igår fick jag en överraskning med posten, fast upptäckte det först idag när jag hämtade den..
Detta roliga kort låt bland posten!!



Blev glatt överraskad, hade jag absolut inte förväntat mig.. så glad man kan bli!



Som ni såg i texten 6/5..imorn alltså, så var inte rädda att ni som ska ha kommit ihåg detta, glömt det ;-)
Tack så mycket gumms, Vincent och Anders!!

Massa Puss&Kram


Kommentarer
Postat av C
2012-05-05 21:30:59

Hihi.. Du e bäst <3

Postat av Lina
2012-05-06 10:57:28

Fint gjort! :) Tycker det är mycket personligare och roligare att skicka ett kort än facebook eller sms! :)


URL: http://ljuvastund.blogg.se/
Postat av Anonym
2012-05-07 21:44:47

Äsch.. bäst vet jag inte..men säger du det så är jag det<3

Håller med dig sis.. puss på er


URL: http://lillstrumpisen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress