Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Tjejmässan på Swania..

2012-05-25 11:41:13

Det var min svägerska som nämde detta för mig, hade ingen aning.
Så plocka med mig lillsyrran oxå.. det var trevligt. Men varmt och mycket folk!!
Lite olika "stånd" från kläder- smycken till ansiktsvård m.m. och rabatter!!
Ni borde ta en kick nästa gång =)




Hanna..min underbara svägerska!!


Ulrika...en go o glad prick!!


Lina.. lillsyrran!!

Men det bästa på hela kvällen var ju ändå detta:
Lina fyllde i ett frågeformulär så fick man en gratis BRISKA cider..
och efter en stund så tänkte vi båda, - Va hon där är ju gravid och dricker BRISKA..
Då upptäckte vi att den var ju alkoholfri.. då ville ju syrran inte dricka mer... hon som ville ha alkogott!!


Kommentarer
Postat av Hanna
2012-05-26 08:54:10

Det va trevligt på mässan =)

kram

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress