Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Grästorp...

2012-07-03 20:28:07

I lördags så var jag en sväng i Grästorp. Där Sofia, Lars och Agnes bor =)
De har blivit med hus!! Det var verkligen ett fint hus, fräsch med trädgårs, uteplats osv.
Får de gjort sina projekt inne så bli det kanon!!



Ni är så söta och goa.. Roligt att umgås lite, var längesedan!



Ebba fick en liten present.. en väska som ser ut som en nyckelpiga. Den har hon haft med sin varje gång vi gett oss ut, med lite prylar i! Hennes kusin ville gärna leka med den ;)
Även jag fick present.. en go flaska rödvin med lite tilltugg. Precis vad jag behövde ha.. Tack igen babe!!



Hur god var inte denna då. Efter Leilas rcept, banakaka med valnötter..
Do try it!!


Kommentarer
Postat av Hanna
2012-10-18 20:22:18

Nu är det allt dags för ett nytt inlägg ;)

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress