Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Bästa torsdagen..

2012-06-07 18:30:02

Idag var jag på en så mysig och god lunch hos Caroline..
Hon kan laga mat hon!!



Pasta med en go sås med bl a kyckling och soltorkade tomater i.
Spana in hennes blogg, så finns säkert recepten där jordgubbolime.blogg.se

Även en fantasktiskt god banan kaka



Hon har nyligen flyttat från lägenhet till hus med sin fästman och son. Så fint dom har renoverat och stilen i inredningen är så dom =) Kan vara så stolta över förvandlingen!!

Vincent var på så bra humör också, fick mig några riktigt goa skratt..







Nybadad liten gosse.. så himla kul vi hade!!

Tack för en så himla trevlig stund idag mina <3

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av c
2012-06-07 19:22:38

Tänker på rabatten !!!! Ha ha puss

Postat av Mahlin
2012-06-07 22:15:46

Haha ja gud så tokig det kan bli :) haha

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress