Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Söndagsutflykten.

2012-03-15 10:08:35





Vi var ju hundvakt åt Sippa torsdag-söndag. Så jag gick två rejäla promenader med dom per dag över ängarna,
så de skulle vara trötta och inte bli för jobbiga inomhus.
Det funkade som tur var, båda hundarna är ju väldigt aktiva!
Mycket lek och bus!



Detta rådjursben har legat sen i vintras.. troligtvis vargen som fällt den..
Iaf Sippa var ju ganska sugen på detta ben,så trog iväg med det, o jag efter (är ju lite äckligt ändå)
men hon vägra, så blev lite kapplöppning (som om jag hade en chans och komma ikapp en hund!!)
Men till slut så släppte hon den, om någon såg mig så måste det fått sig ett gott skratt!



Vädret var ju underbart!!



Adjö lilla isklump.. vi ses till vinter igen (inte mer nu iaf)!!




Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress