Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Tappade hakan!!

2012-03-15 10:27:54

I tisdag så hade jag och en tjej, Esma från samhällen en nyhetspresentation tillsammans. Om vapenfabriken Sverige ska hjälpa Saudiarabien med.
Vi träffades dagen innan, gick igenom lite info, hem och skriva rent..
Iväg tidigt och träffas för att fixa inför, så allt funka..

Kändes skit.. viste inte nått om vad när ska visas (kartor, innehållsförteckning osv)
Hann knapp gå igenom detta så var det dags.. Jag kunde verkligen ingenting utantill, utan bara dessa hemska papper i handen. Men ville bara få det gjort, skjutit på den sen v 9.

O så fick jag sms av Esma precis som pratat med läraren (för jag ville inte veta, fick hemsk kritik från klassen om du frågar mig) Så arg på mig själv jag inte prestera bättre.

STARK VG... måste dubbelkolla.. ahh jo det stämde.. WHAT???
Han tyckte det saknades lite analys om det hela men annars var det bra.

Jag får vara nöjd alltså.. trodde själv på ett svagt G, antingen så var han snäll, eller så kanske man är duktigare än man tror..



Kommentarer
Postat av Hanna
2012-03-15 16:21:49

Duktigt =) Anders R är inte snäll haha så du har nog varit väldigt duktig. Bara att kämpa på.

kram

Postat av mahlin
2012-03-15 16:31:10

Haha tack Hanna!

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress