Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Pippilotta

2012-03-16 08:03:56



Detta går väldigt ofta henna. Ebbas första idol, haha
Men Pippi är ju en rätt "busig unge" så är orolig Ebba ska ta efter med hennes ord och hyss..
Dessvärre underlättar det ju mycket för mig att hon sitter så fint stilla till Pippi, när jag ska laga mat eller så. Annars klänger hon på mina ben och vill komma upp..
Hon sjunger med bra i hennes sånger o allt...!!

Vi ska iaf försöka minska med detta, så hon kan uppskatta och leka i sitt kök eller måla..



Titta inte på mig sådär Pippi.. vi ska dra ner lite på dig bara..
Du passar nog lite bättre framöver.. men Ebba hon tycker du är så rolig och skrattar åt dig så du lär nog inte glömmas bort. Så oroa dig inte..haha



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress