Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Måndagen..

2012-03-20 10:35:03



Min lilla tjej som är hemma sjuk just nu.. kände inte igen henne igår när hon låg på soffan, skakig och tom i blicken, usch va det gjorde ont i hjärtat..



Detta är en av Ebbas favorit middagar.. Pasta med pastasås med knaperstekt bacon.
O hur lätt som helst och göra..
Min hemlighet är att jag brukar ha i en mängd vanlig grädde och kalvfond. MUMMA



Köpte dessa sommar sandaler till Ebba igår, 149 kr. Sista paret i hennes storlek, tur!
Men tror ni inte att man idag fick erbjudande, köp 2 par barnskor och få 100kr rabatt.. haha skräll.


Jag förstår dig Lina med att det inte är super kul och blogga när man sällan får kommentarer på vissa inlägg man nästan förväntat sig det.. hmm aja man är väl inte så intressant. haha


Kommentarer
Postat av Lina
2012-03-20 12:41:35

Otur att Ebbisen skulle bli sjuk :/ Men hon blir nog frisk snart igen! :) Var är bilderna från matten då? ;) haha, jadu vi är nog inte så roliga! Puss

Postat av Hanna
2012-03-20 15:19:41

Stackarn.

Söta skor :)

Postat av Mahlin
2012-03-20 16:12:42

orka aldrig lägga upp dom igår, ikväll kanske.

febern har kommit tillbaka nu på ef, så blir ju inte plugg nu heller.. jobbigt!

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress