Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

1 2 3...

2012-03-25 13:25:34

Hello everybody..

Jag har haft så fullt upp här hemma med sjukligheter och skolan med prov på prov...Nu ligger dom inte på varandra på några veckor iaf,men har att göra..
Prov i genetik osv.. pust verkar svårt..

Annars går går det som det går.. Stefan bygger på altanen och jag...hmm jag gör väl lite av varje.

Igår så var jag och mina systrar hos vår mor.. lite räkfrossa och vin/öl. Sen tog vi en sväng till O´learys, det var en del folk och musiken var bra..



Storasyrran som drog igen en liten skrattfest!!


På gatan ner mot stan, så gick vi förbi en släpkärra..vet inte hur era tankar går men mina blev lite konstighetstänkande..



Innefattar det precis ALLT? Hmmm eller så är det bara jag som är lite "bang bang" i skallen..

Tjollahej



Kommentarer
Postat av C
2012-03-27 17:30:35

haha.. kul kort.. hoppas ni hade kul :)


URL: http://jordgubbolime.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress