Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Nervös inför morgondagen..

2012-01-19 18:54:58

Detta ska jag roa mig med på morgondagens lektion..
Amylas i saliv.
Jag undrar hur detta ska gå, fattar inte mkt av betydelserna kan jag lova.
Försöker plugga på lite nu..men ändå!!

Idag gjorde jag en enkel och god laxpaj..



Pajdeg:
3 dl vetemjöl
125 g smör
2 msk vatten
lite salt

Äggstanning:
4 ägg
Mjölk (så det fyller upp pajen efter tycke)
salt och peppar

Lade lite tinad lax i bitar i botten, hällde över äggstanningen.
Klickade sedan på lite grön pesto över pajen och lite riven ost.

Blev klart godkänt. Men en grönsallad till =)

Done (gordon ramsey)... enjoy!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress