Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Studerande..

2012-01-18 20:01:37

Hej alla goa..

Numera är jag studerande.. har varit så nervös och drömt en massa skit..
Matten och samhällen är ok med folk.. men Naturkunskapen.. O.M.G större klass har jag aldrig sett.
Kommer skita ner mig om jag ska stå framför alla dom.. de varkar så kunniga och kloka.
Börjar redan första labben på fre, om saliv. Får väl se hur detta går.

Ni som gillar mig, håll tummarna för mig! Nu följer jag vägen mot min dröm!

Synd är att jag är förkyld efter min dotter..men känner verkligen jag inte vill vara borta en dag!

Första lektionen i Naturkunskap idag så gick vi igenom en del om canser.. det var faktiskt jobbigt!

<3


Kommentarer
Postat av Proppis
2012-01-18 21:47:17

Så stolt över dig! GE INTE UPP!!!!!

Postat av Hanna
2012-01-19 09:36:47

Vi gillar alla dej och vi håller tummarna, kommer gå kanon. Alla är nog nervösa i början.

KRAM

Postat av Mahlin
2012-01-19 19:49:26

Thanks I NEED IT.. tron och kärleken!! <3 <3 <3

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress