Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Onsdags morgon..

2012-01-25 11:26:01

Har haft ett par jobbiga kvällar/nätter det senaste.. Ebba skriker och skriker.. men kan nästan inte få henne att komma ur det.
Både låter och ser så hemskt ut. Känner sig hjälplös också.
Hon slutar i stort sett inte gråta på en halvtimme eller mer, hon vill bara bli bärd, inget annat...
Men efter mycket om och men somnar hon ju om.
Inatt hände detta två gånger..

Mamma sa att jag och storasyrran var likadana som små. Som om vi drämt något och inte riktigt vaknar upp ur den..

Råd/tips?

Så denna veckan har jag missat lite i skolan, jobbigt när man inte känner någon i klasserna så, och ingen att fråga om riktigt.
Dessutom verkar saaben vilja gå i tidig pension om jag uttrycker mig så.

Det börjar gå framåt i Ebbas rum också.. hihi ska bli så skoj och få inreda det söta flickrummet!!
Älskar lampan!!




Pöss

(måste bara tipsa om ett gott långpannebröd från min vän Carolines blogg jordgubbolime.blogg.se, så himla smarrigt)


Kommentarer
Postat av Proppis
2012-01-25 13:40:10

Jobbigt för både er och henne när d blir så. Hoppas det är något övergående.

Kämpa på med skolan...nu när du väl kommit igång. =)



Puss

Postat av Hanna
2012-01-25 14:53:20

Ser tjusigt ut i rummet =)

alva kan oxå vakna och va jätte ledsen/hysterisk i bland, tror hon drömmer. Ibland får man kramas länge och ibland är hon arg och man får knappt ta i henne på en stund. men det hör nog till, är nog övergående. Krama å mys med henne, sjung en vagg visa =)

kram

Postat av Lina
2012-01-25 19:07:32

Ebbisens rum ser jättefint ut! :) Ska bli skoj och få komma dit och se rummet när det är helt klart, över en ananaspaj-bit ;) Du kommer väl ihåg haha.



Kram från syrran

Postat av Mahlin
2012-01-26 13:40:32

Hanna. är precis så hon oxå är.

Sofia: jag ska kämpa till tusen.

Lina: glömmer jag aldrig,längtar oxå efter pajen!!

Postat av c
2012-02-03 09:10:37

Ååå vad fint det kommer bli

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress