Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Måndag.

2012-01-30 20:21:46

Nu är det inte långt kvar,sen är årets första månad förbi.
Har lite och se fram emot i februari..
 
#Träffa min saknade Camilla som väntar sitt andra barn i mars.
#Min farmor fyller år.
#Sexparty hos syrran den 18:e. (får ta med mig en vän,någon intresserad?)
#Caroline fyller år och har lite kalas i slutet av månaden =)

Idag hade jag matte i skolan.. det gick bra och förstå på tavlan,men i boken..står det verkligen på svenska??
Måste ta in en rutin och räkna lite varje dag! Så ska det nog gå.
Tur jag har dig LINA där!!

Kikade lite på stan idag,köpte termosmugg..brukar ta med engångsmugg på morgonen så detta blir nog lite smidigare.



Nu blir det nog lite familjen annorlunda...

Ha en go kväll. Pussis


Kommentarer
Postat av proppis
2012-01-31 19:32:02

Familjen Annorlunda sätter saker i lite perpektiv för oss som bara har 1 barn eller hur?.

Matte är inte svenska...d e ett helt eget språk...:/

Hoppas vi kan ses snart. kram s

Postat av Lillstrumpisen
2012-02-02 08:52:39

haha skojar du eller... kan inte påstå jag blir sugen på fler barn när jag kollar på det..

Hur hinner de med alla barnens beob egentligen...

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress