Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

LYSTRING

2012-01-02 08:40:36

Jag har inte hört av mig och ni som inte fått tag i mig,
beror på att jag tappade min mobil i fredags, letat men verkar kört..(ej haft nät på hela helgen)
Är nog ej stulen då inga utgående samtal ringts och den varit på slagen hela helgen.

Spärrade kortet i söndags och sa jag behövde kunna ringa den på måndagen, för tappade den troligen på Returen.
O det skulle inte vara några problem. men idag när jag skulle låsa upp den så sa dom, du måste starta om den först.
Hur ska jafg kunna göra det??
MEN TACK TELE2 för felaktig info, då hade jag ALDRIG spärrat kortet!!!

O returen var ju inte direkt hjälpsamma idag om jag säger så..


GRATTIS ÄLSKADE SOFIA O LARS SOM ÄR NYBLIVNA STOLTA FÖRÄLDRAR TILL EN LITEM FLICKA.
Mer har jag tyvärr inte lyckats få reda på än..

PUSS


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress