Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Räkfrossa!!

2012-04-29 10:45:41

Annars i veckan har det inte hänt så mycket..
Ebba är kry så har varit i skolan...haft lite laborationer m.m. Känns jobbigt och ändå missat en vecka.
Men det bästa på hela veckan är nog ändå att jag satte genetikprovet! Många tyckte det var svårt och blev lite häpna av mitt resultat. Så jag är nöjd över mig själv...klapp på axeln!!

Igår 27/4 så fyllde min sambo år..firade inget så. Han gick ut med några grabbar och spela biljard o lite ut i svängarna. Behöver han.. har ju mest varit fastklistrad här hemma med bygge och jobbtillfällen..

Så då passade jag på och styrde upp en räk/kräftor kväll..(då stefan inte föredrar skaldjur). Mamma, mina systrar Kamilla och Lina med sambo hängde oxå på.. det var mkt trevligt!











Sen efter det blev det en film..mins inte namnet, men var helt ok. Komedi.
Kvällen avslutades vid ca 00.30...sen stensomna jag!!

Tack familjen för en mysig afton!!


Kommentarer
Postat av C
2012-04-30 08:11:59

Åååå vad gott m räkor!!!


URL: http://jordgubbolime.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress