Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Lördagstripp...

2012-04-01 12:52:11




Här sitter vi på mejeriet och myser.. Lina&Chris har firat sin 4årsdag och såg verkligen nyförälskade ut..
Och min underbara mor, bakis... hihi
Mejeriet är ett riktigt mysig litet krypin. Åhh så god cheesecake med jordgubbar..har sån mersmak efter den!
YOU NEED TO TRY IT!!!

Men dagen började med ett möte med min svägerska Hanna och en tur till SG..
Fyndade bl a detta:



Ett hjärta som jag ska ha på väggen och fylla med kort som sätts fast med magneter..
Så blir kylskåpet fritt från miljoner grejer!




Och denna ring med.. nöjd, riktigt fin. O bra pris!! MOAAA


Kommentarer
Postat av Hanna
2012-04-02 09:36:22

Tack för senast =)

Postat av Mahlin
2012-04-02 16:33:06

Detsamma! =)

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress