Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Underbara morgonväder!!

2012-04-05 09:17:42







Är hundvakt åt syrans lilla då hon fyller hela 22år idag och ska spendera lite pengar i gbg med sin fästman!



GRATTIS LILLSYRRAN MIN. Älskar dig <3



Idag kommer även Sofia med lilla Agnes och Caroline med Vincent, som börjar bli stor nu..närmar sig sakta ett år !! <3
Ska bju på lite lunch..blir fläskfilegryta med dragon och dejonsenap och serveras med ris. Kommer bilder på detta senare..

<3ligt välkomna mina tjejer.. o era små änglar!

Pussis


Kommentarer
Postat av Lina
2012-04-05 20:31:52

Gud så fina bilder du fått på våra vovvsingar <3

Tack storasyster, du valde verkligen en bild som framhäver min vackra sida :o..eller inte Haha

Ses imorn, puss


URL: http://ljuvastund.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress