Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Påskhelgen del 1!!

2012-04-11 10:23:30

Det har varit fullt upp..och vi som inte trodde vi skulle göra nått!!

Först var vi på kalas hos min syster..bjöd på gofika.. Koskitekaka, kanel-och vaniljbullar samt hallongrottor.. Mmmm

Sen åt vi påskmiddag men min mor.. oxfile med potatisgratäng och rödvinssås!!



Vi strunta i påskbordet och körde på det vi tycker är mumma!!
Blev lite go cider oxå.. kaktus/lime..



Som vi avnjöt i lite sol på altanen..



och så en lätsam efterrätt på detta.. persikohalva med vispad grädde..
åt vi ofta när vi var små..



Sen blev det lite tjöta och tv mot sena kvällen...




Kommentarer
Postat av C
2012-04-17 10:56:47

tar gärna recept på rödvinsås

Postat av Anonym
2012-04-17 15:24:17

Måste göra dig besviken, gjorde ingen egen..(då jag gjort det så har jag bara hällt på rödvin efter jag brynd kött eller stek och haft i färsk timjan och sedan silat av typ)

Men jensen´s klassiska.. super god!!

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress