Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Lilla Agnes dop..

2012-04-17 15:16:16

Åhh i söndags var det dags, för det senaste tillskottet i min kompiskrets att få döpas..
En fin kyrka i Tengered..(kan va fel stavat) med en väldigt trevlig gofika efteråt..

Fick jag ju ingen bild på själva tösa..men ni som hängt med vet ju förstås vem jag talar om!!

Blev en liten road trip med familjen Johansson/Eriksson.. och jag fick nöjet att underhålla lilla V i baksättet!!







Tack lilla vännen för vi fick vara med på din stora dag!! Hoppas du blev nöjd med alla dina fina presenter!!
Nu måste jag ta hand om min egen lilla sjukling här hemma, som har feber!!



Puss&Kram


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress