Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Gör jag för fel?

2012-04-03 19:49:44

Ibland förstår jag mig inte på någonting.. känns som alla börjat ta avstånd till mig..idag satt jag även ensam på samhällsrasten. De nästan slog ihop sig i par och gick o jag hann inte ens reagera..
Hjälp mig, jag behöver nog få coaching i kamratskap eller nått.. börja känna mig ensam. Vill gärna ha skolkamrater, men de verkar inte vilja ha mig..
Jag försöker starta konversationer och hälsar på alla osv..

Tips/Ideér??


Kommentarer
Postat av Hanna
2012-04-04 08:57:51

Vad konstig att det beter sig så.. handlar nog egentligen inte om dig för du är en super go tjej, social och glad. Utan det handlar nog bara om att dom kommit in i sina grupperingar som kan va svåra att komma in i. Vänta tills dom sätter sig vid ett bord och gå fråga om du kan sätta dig med dom.

Stor kram, Love U!

Postat av Anonym
2012-04-04 16:17:01

Mää konstigt vuxna människor.. Du får ta ett djupt andetag o gå o sätta dig med dom .. Typ här e jag !! Puss min bästa

Postat av C
2012-04-04 16:18:10

C skrev inlägget

Postat av Proppis
2012-04-04 17:20:48

Klä ut dig till clown och gör lite trolleritrix så ska du se att dom värmer upp...;)

Nä men d e säkert bara du som känner så..KNÖ dig in. =)

Postat av Mahlin
2012-04-05 08:07:47

Hanna/C: jag har tänkt tanken,men man vill inte direkt få blickarna, va gör du här liksom..

Är ju änna lite försiktig..

Sofia: haha tror inte clowntrix hade varit bästa medicinen. Men får se,kanske blir bättre i nästa termin!


URL: http://lillstrumpisen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress