Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Bowling med familjen..

2012-04-17 15:10:38

I fredags så använde vi äntligen julklappen från våran farbror och familj.. 500 kr till någon aktevitet eller käk..
Så vi drog en bowlingrunda..



Var vädigt jämnt mellan mig och syrran.. Hann bara spela klart en full serie.
Lina 146 poäng och jag vann men 147 poäng!! hihi
Mamma och Kamilla var oxå jämna.. de hanmnade på 81 samt 82 poäng!
Rikigt skoj!!

Sen gick vi vidare till O´learys för mat.. vi tog alla burgare!!



Jag ska nog hinna äta mig igenom deras meny..verkar gott!!
Men deras popcorn är oxå riktigt goda!!



Ewa Larsson gjorde oss nöjet att äta med oss.. lite senare blev det butlers en sväng.
Jag fick väldigt ont i magen efter maten..uppsvälld..men höll ut nästan till kl 02!!



Syster K nya tatuering..påbyggnad från sin förra.. Verry nice!! Blir snart en till vid revbenen..
Inte alls avis!!!

Pöss


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress