Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

21 April.

2012-04-22 12:21:06

Igår var det ju loppis på folkets park.. trevligt o kika lite, fast det fanns inte så mycket för mig iaf..
Köpte bokstöd till Ebba med en larv och groda på var sin sida..





En ekorre om ni ser den sitta där.. =)

Sen åkte vi till min mammas kompis Susanne.. även en av mina grannes brorsdotter.
Hennes två katter har nämligen fått ungar..och vi ska välja ut två av dessa.



Blir antigen dessa två. Eller den översta av de röda katterna och den på nedre bilden.



Lätt val..?? Nää inte ens lite..ville ha alla men går ju inte..tyvärr!

Sen hade hon en sådan cool gammal gammal barnvagn, o den fick jag!! TUSEN TACK..lite renovering men kommer bli så fin!!


Kommentarer
Postat av Hanna ym
2012-04-22 13:37:20

Åhhh kattungar =)

mysigt. ja hade tagit en av varje färg.

kram

Postat av Anonym
2012-04-22 19:42:57

Blev den svart/vita och den röda med vit i ansiktet..

Men sådan ångest m den tredje kattungen..o de två jag inte fick se.. Blir ju himlen för dom...


URL: http://lillstrumpisen.blogg.se/
Postat av Lina
2012-04-23 11:05:50

<3 Du får tänka på de två kattungar du räddar ist och ger dem en chans i livet! :) Puss


URL: http://ljuvastund.blogg.se/
Postat av Hanna
2012-04-25 08:52:05

Varför det? kan de inte försöka skänka dom till någon annan.

Som din syrra säger, du räddar ju 2.. får se det posetiva. kram

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress