Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Bakning inför väntat besök.. Inställt =(

2011-11-01 11:54:13

Idag skulle en gammal klasskamrat, nämligen Johanna kommit hit på frukost, så jag bakade bröd igår.
Men min dotter vaknade med ögoninflammation, IGEN, så jag fick ställa in.
Jag som förberett allt =C Blää så tråkigt.

Skulle ha åkte ut en sväng till Helen, även Hanna och barnen..

Hoppas det är över imorn..hade det lite igår med, för meningen är att Caroline med V och Sofia ska komma hit.
Ska strax meddela den tråkiga nyheten, så får vi se hur det blir..








Kommentarer
Postat av Hanna
2011-11-01 18:44:04

Tråkigt med Ebba =/ men vad gott brödet såg ut mums

Postat av C
2011-11-06 10:03:08

Vill åså ha sånt bröd......

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress