Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Riktigt oväntat besök..

2011-11-01 15:06:29

Medans Ebba sov middag igår, satte jag mig vid datorn och skrev ett "brev" till pappa...
Hjälper till med att släppa ut en massa känslor och tankar som man bär på.. och så får man gråta också..det känns bra!!

Då såg jag en äldre man som var på väg.. ni kan säkert gissa vart han kom ifrån..
Så det var ju bara att öppna dörren med rödsprängda ögen..
Han slog upp några sidor i bibeln och tjöta säkert i 10-15min.. fick en liten bok som jag skulle lova läsa, så skulle han skicka någon som skulle komma prata med mig, ifall jag ville prata då..

Mmm vad säger man till en övertrevlig man i 75års åldern??
Kunde bara inte säga.. -inte intresserad och stänga dörren!! Han berätta om sin fru som dog i cancer osv..

Får hoppas jag inte är hemma de kommande gångerna d kommer!!


Kommentarer
Postat av c
2011-11-06 14:19:00

Då tycker jag vi fixar brunch någon gång.. :-)

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress