Lillstrumpisen

Att få tömma mitt huvud på saker..upp till dig om du vill läsa dom..!

Oväntat besök med övernattning,alltid lika välkommet!

2011-05-05 18:28:40

Satt och gjorde ingenting..tänkt städa lite.. Börja chatta med Sofia och SCHVISSS så var hon här!!
Mycket trevligt måste jag säga..blev en tur till Överby,köpte färsk fisk och hemåt mig!!



Sofia är en duktig kock får jag medge =) Lite roliga idéer då och då..
Här blev det färsk pannerad torkfilé, med potatis och en vit sås..
 

Efter maten blev det fika, då fick jag en oväntad överraskning..ett PAKET!!


Fick bla.. en väska, ett skärp, armband, örhängen..och massa fina tröjor. Bla..


Tack älskade Sofia, hade du verkligen inte behövt..fast jag behövde det verkligen, haha


PUSS O KRAM


Kommentarer
Postat av caroline
2011-05-06 18:45:50

Guud va sött kort på er 3 hihi.. massa fint fick du =) kuul.. jag ger dig en dag i gbg m fika o mys o bara tänka på dig själv =)

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej) URL/Bloggadress